Speel ook mee met onze gezellige toernooien

Iedereen is van harte welkom om in te schrijven en deel te nemen aan een van onze golf toernooien. Wij kennen geen drempels! Ons streven is de golfsport toegankelijk en betaalbaar te houden voor iedereen. Onze golf wedstrijden staan bekend om de gezelligheid, netwerken en mooie prijzen. Ook verzorgen wij de handicap regsitratie online aan het einde van elk toernooi. Reden genoeg om deel t nemen aan een van onze golf toernooien. Inschrijven kunt u door hieronder een keuze te maken en het aanmeldformulier in te vullen. Wij zien u graag terug op een van onze golf toernooien.

Overzicht toernooien

golftoernooi heelsum 20 maart

Golftoernooi Heelsum dit toernooi wordt georganiseerd speciaal voor leden. westrijdleiding wordt gedaan door Nedergolf.

golftoernooi rijk van nijmegen 16 april

Golftoernooi Rijk van Nijmegen. Dit golftoernooi is speciaal voor leden. De wedstrijdleiding wordt gedaan door Nedergolf.

golftoernooi de turfvaert 14 mei

Golftoernooi de Turfvaert. Dit golftoernooi wordt speciaal geroganiseerd voor leden. Wedstrijdleiding wordt door Nedegolf verzorgt.

golftoernooi de haenen 19 juni

Golftoernooi De Haenen. Dit golftoernooi wordt georganiseerd speciaal voor leden. Wedstrijdleiding wordt verzorgt door Nedergolf.

golftoernooi gendersteyn 15 juli

Golftoernooi Gendersteyn> Dit golftoernooi wordt speciaal georganiseerd voor leden. Westrijd leiding wordt verzorgt door Nedergolf

golftoernooi bergvliet 15 augustus

Golftoernooi Bergvliet. Speciaal voor leden. De wedstrijdleiding wordt verzorgt door Nedergolf

golftoernooi kleiburg 17 sept

Golftoernooi Kleiburg speciaal voor leden. Westrijdleiding wordt verzorgt door Nedergolf

golftoernooi best 10 okt

Golftoernooi Best speciaal voor leden. Wedstrijdleiding wordt verzorgt door Nedergolf

woensdagavond inloop golftoernooi

24 juli woensdagavond inloop golftoernooi.We starten om 18.30 iedereen moet een nieuwe golfbal afgeven. De winnaar wint alle golfballen schrijf nu in! Kosten zijn 30 euro per persoon.

golftoernooi juli golfbaan gendersteyn

Op 24 juli organiseert Nedergolf weer een golftoernooi. Het is een 18 holes toernooi spelvorm is stableford. Meer informatie of aanmelden via het formulier

MyGolf login

Golf nieuwsbrief:

Meldt u ook aan voor de laatste
nieuwtjes en de beste aanbiedingen
van MijnGolfvereniging.nl

Achternaam