Golf, Greenfee, golfles kortingen via MijnGolfvereniging.nl

Op onze website vind u dagelijks nieuwe golf kortingen en aanbiedingen overzichtelijk op een rijtje.
Onder het rubriek golf kortingen kunt u alle aanbiedingen bekijken van greenfee, golfshop en golfbanen. Bij golf cursussen vind u alle aanbiedingen van golfscholen, golfleraren en golfcursussen. Bij golf toerooien heeft u een ruime keuze uit golf wedstrijden met natuurlijk greenfee korting. Hoe kunt u een aanbieding of korting bestellen? Selecteer de golf korting en bestel direct door uw naam, e mail en eventueel NGF lidmaatschap nummer in te vullen. Naast de standaard kortingen op de website selecteren wij speciaal voor onze leden wekelijks kortingen en aanbiedingen. Wilt u deze ook ontvangen? Schrijf u zich dan direct in als lid.

greenfeekorting juni golf4all Nu: € 20,-

Speciaal voor leden na 15.00 uur 18 holes lopen op de golfbaan Golf4all in Harderwijk voor 19.50 Euro. Stuur ons even een mail voor de voucher. Alvast veel golf plezier!

pro approach oefen net Nu: € 99,-

Pro Approach Oefen Net. Nieuw uit Amerika deze speciale oefen net voor binnen en buiten. Makkelijk en snel in gebruik. Voor maar 99 euro.

rbz taylor made cart bag stage 2 Nu: € 189,-

RBZ Taylor Made Cart Bag Stage 2. Speciale actie voor leden aangeboden door Houseofgolf.nl! U krijgt er ook een gratis gift bij normaal is de golftas 210 euro nu voor 189 euro.

nieuwe golfcard van nederland Nu: € 54,-

Nieuwe golfcard! Joost Luiten, Nienke Nijenhuis, Rolf Muntz hebben hem ook nu jij nog! Sinds 1 maart 2013 zijn wij live gegaan met onze nieuwe Golf Card. De op maat gemaakte kortingskaart voor golfers die graag een korting op hun greenfee en meer willen. Onze services en uw voordelen - Meer dan 120 partners aangesloten bij GCNL - 2e jaar gratis…

apk golfset off course derk schut Nu: € 60,-

Het seizoen staat weer voor de deur tijd om uw golfset een apk beurt te geven door Derk Schut in Off Course te nieuwegein. De apk bestaat uit Controle loft/Lie, Schoonmaken, Grip controle, hossel/ferrules connectie en een inspectie shaft en clubblad..

golfset john letters t 8 graphite Nu: € 179,-

Actie speciaal voor leden de nieuwe john letters T 8 garphite zijn binnen. De golfset is erg vergevensgezind en slaat makkelijk de set bestaat uit ijzers 5 tot sw en hybrides speciaal actie prijs voor leden...

actie golftas ogio grom 2013 xx Nu: € 175,-

Actie Golftas Ogio Grom 2013 XX. Een van de betere draagtassen extra licht en sterk van het topmerk Ogio.

garmin approach s1 golf gps ontvanger Nu: € 175,-

Garmin Approach S1 Golf GPS-ontvanger.De Approach S1 onderscheidt zich van andere golf GPS toestellen: de S1 biedt gegevens aangaande afstanden tot begin, midden en eind van de green. Een hooggevoelige GPS antenne in een licht, soepel sporthorloge met een zeer duidelijke display. Leverbaar in kleuren in wit en zwart.

golfset taylor made burner os Nu: € 595,-

Golfset Taylor Made Burner Os. De golfset bestaat uit 7 ijzers 5 t/m sand wedge. Dit is een speciale leden actie!

golfset mizuno jpx 800 pro Nu: € 599,-

Speciale actie voor leden de nieuwe Golfset Mizuno Jpx 800 Pro nu voor 599 euro.

actie golfballen taylor made xd Nu: € 45,-

We hebben weer een leuke golfballen actie van House of Golf 3 dozijn golfballen Taylor Made voor maar 45 euro. Bestellen ga naar Houseofgolf.nl

mizuno dames jpx 800 Nu: € 450,-

Mizuno Dames JPX 800 driver plus houten 3 plus hybride voor maar 450 euro. De aanbieding wordt u aangeboden door Houseofgolf.nl

3 bays gsa golf swing analyzer Nu: € 229,-

3 Bays Gsa Golf Swing Analyzer. “3BaysGSA™ verzamelt meer dan 10.000 data punten per golf swing. Deze gegevens worden automatisch doorgestuurd naar de mobiele telefoon of tablet om zo direct alle informatie over de swing te bekijken, inclusief een animatie van de swing. De 3BaysGSA is verkrijgbaar voor Android, iPhone, iPod Touch and iPad. Meer info…

actie mizuno mp 63 custom fitted Nu: € 600,-

Deze actie wordt u aangeboden door house of golf. De nieuwe Mizuno Mp 63 helemaal op maat gemaakt. Meer informatie ga naar houseofgolf.nl

actie golftas ogio recoil standbag Nu: € 195,-

Actie Golftas Ogio Recoil Standbag. Deze actie is speciaal voor leden aangeboden door houseofgolf.nl

actie golftas ogio duchess Nu: € 145,-

Actie Golftas Ogio Duchess. Deze actie wordt u aangeboden door houseofgolf.nl

golfschoenen adidas samba Nu: € 80,-

Golfschoenen Adidas Samba! Speciale actie via House of Golf

korting r11 golfdriver taylor made Nu: € 299,-

Korting R11 Golfdriver Taylor Made. Speciale actie voor leden de nieuwe R11 Golfdriver Taylor Made. De actie wordt u aangeboden door house of golf

golfset rocketballz long taylor made Nu: € 0,-

Actie alleen voor leden de Golfset Rocketballz Long Taylor Made. Voor de actie prijs vul het onderstaand formulier in.

acite adidas tour atv360 golfschoenen Nu: € 155,-

Acite Adidas Tour Atv360 Golfschoenen. Speciaal voor leden is deze actie via Houseofgolf.nl normaal 229 euro nu voor 155 euro. Meer informatie vul het aanmeldformulier

golfset taylor made r 11 actie Nu: € 550,-

Golfset Taylor Made R 11 Actie. Speciale actie voor leden normaal kost deze golfset € 769,- nu voor € 550,- op=op

actie taylor made golfballen penta Nu: € 0,-

Actie Taylor Made Golfballen Penta twee voor de prijs van een.... bestellen kan via het onderstaand formulier.

actie limited clic gear trolley Nu: € 199,-

Speciale Actie Limited Clic Gear Trolley. Er zijn maar een paat exemplaren gemaakt van deze trolley. Meer informatie of bestellen vul het formulier in.

actie mizuno jpx800 Nu: € 465,-

Deze actie wordt u aangeboden door House of Golf. Normaal kost deze Mizuno golfset 600 euro nu voor 465 euro. Direct bestellen via

korting bij house of golf Nu: € 0,-

Speciaal voor leden 10% Korting bij House of Golf. Vraag hier de kortingsvoucher aan of een afspraak om uw golfset op maat te laten maken.

golfreis naar spanje Nu: € 995,-

Golfreis naar Spanje. Samen met Breakaway Events organiseren we deze golfreis speciaal voor leden. De reis bestaat uit 4 dagen. U krijgt golfles en u kunt dagelijks spelen op de 18 holes golfbaan. meer informatie stuur ons een mail.

golfreis naar islantilla golf resort spa Nu: € 1250,-

Golfreis naar Islantilla Golf Resort Spanje van 9 november t/m 16 november samen met Janna Golf. Meer informatie Jannagolf.nl.

greenfeekorting golfbaan harderwold Nu: € 28,-

Greenfeekortingen Golfbaan Harderwold. Speciaal voor leden door de weeks 18 holes greenfee 27.50 euro en in het weekend 32.50 euro. Vul het onderstaand aanmeldformulier in en wij mailen direct de greenfee kortingsvoucher van Golfbaan Harderwold.

ngf golf startpakket 2012 Nu: € 57,-

NGF Golf Startpakket 2012.Dit pakket is ideaal om uw voor te bereiden op regelexamen voor het golfbaanpermissie. Dit pakket bestaat uit Wegwijs in Golf Spelersboekje Stap 1 Golfbaanpermissie Spelersboekje Stap 2 Naar Clubhandicap 54 (GVB) Spelersboekje Stap 3 Naar handicap 36 De Golf Academie: inlogcode GripIt Rite: tegoedbon Golfregels voor startende…

spaar speel fairwaystrokes Nu: € 0,-

De NGF heeft speciaal voor haar leden een spaar- en loyaliteitsprogramma ontwikkeld. U geniet van vele voordelen zoals greenfee kortingen, spaaracties en aankoop van golfmaterialen. Meer info kunt u vinden op de website. Faiwaystrokes.nl

dave pelz putting bijbel Nu: € 27,-

Dave Pelz Putting Bijbel. Wilt u echt leren putten zoals de pro\'s. Dit boek staat vol met oefeningen en technieken die top spelers gebruiken. Dave Pelz wordt ook wel de put goeroe genoemd van Amerika. Aanrader!!

ben hogan golfboek Nu: € 18,-

Ben Hogan Golfboek. Dit mooi golfboek gaat over het leven van Ben Hogan en zijn manier van spelen... Een aanrader..

golfset spalding sp88 compleet Nu: € 298,-

Golfset Spalding SP88 Compleet. Deze golfset is van het merk spalding en is van hoogwaardig kwaliteit. De set bestaat uit driver 450cc, wood 3, hybride 4, ijzers 5,6,7,8,9,pw,sw, putter en luxe golftas

mixed lakeballs grade golfballen Nu: € 39,-

Mixed LakeBalls Grade Golfballen 50 Stuks . De lakeballs komen uit Amerika en zijn AAA kwaliteit worden verpakt in een doos. Speciale aanbieding voor leden.

golf scheur kalender 2012 Nu: € 15,-

Golf Scheur Kalender 2012.Dit is een extra dikke uitgave vol met golf grappen, golfverhalen, one liners en nog veel meer.

us kids golfset startset ultralight 107 Nu: € 169,-

Us Kids Golfset Startset Ultralight 107 cm - 122 cm. U.S Kids Golf is een van de meest verkochte junior golfset in Amerika. U kunt zelf bepalen door de lengte van uw kind welke golfset het beste past.

gratis gps software Nu: € 0,-

Gratis GPS Software. Zoekt u GPS software dat werkt en geheel gratis is kijk dan even op de website freecaddie.com. U kunt direct downloaden en er zijn verschillende versies beschikbaar voor meerdere telefoons. Een aanrader

golf hybride nickent 3dx dc Nu: € 99,-

Golf Hybride Nickent 3DX DC. Een van de betere golf hybride op dit moment. Door zijn extra dun clubblad en meer gewicht slaat u verder en rechter.

nickent acr golfwedge Nu: € 79,-

Nickent ACR Golfwedge. Een van de betere tour blade golfwedge verkrijgbaar met het speciale Nickent Acceleration Rebound Core (ARC) techniek. Hierdoor heeft men nog meer gevoel met het korte werk. Deze golfwedge heeft een klassiek uiterlijk en is onmisbaar rond de greens. Leverbaar in de lofts 50,52,54,56,58,60,62

nike golf sq machspeed str8 fit driver Nu: € 149,-

Nike Golf SQ Machspeed Str8-Fit driver.Deze golfdriver van Nike heeft een aerodynamische squarevorm. Het voordeel als u een afwijking heeft in uw golfswing een slice of draw dan kunt u de driver afstellen in een bepaalde hoek. Door het aanpassen van de hoek krijgt lage en verre golfballen van de afslagplaats. Zeker een aanrader en zeer scherp geprijst.

colin montgomerie leren putting golf set Nu: € 39,-

Colin Montgomerie Leren Putting Golf Set. Deze mooie putting golfset bestaat uit een putting cup en een opvouwbaar putter en is uitgebracht door de top golfer colin montgomerie ideaal voor in de huiskamer of op kantoor.

callaway golf x series jaws cc wedge Nu: € 104,-

Callaway Golf X Series Jaws CC Wedge. Dit is de nieuwe wedge van 2011. Rond de green krijgt u maximale spin door de nieuwe groeven en clubblad. De Callaway Golf X Series Jaws CC Wedge is verkrijgbaar in zilver en brons.

titleist prov1x 2011 golfbal Nu: € 44,-

Titleist ProV1x 2011 Golfbal. Dit is en nieuwe golfbal van Titleist. Dit is de nieuwste versie voor 2011. De zachte buitenkant zorgt voor nog meer gevoel rond de greens. Ook gaat deze golfbal verder en geeft meer controle tijdens zijn balvlucht. Via onze website kunt u deze nieuwe golfballen van Titleist bestellen.

taylormade r11 golf driver Nu: € 349,-

TaylorMade R11 driver. Deze nieuwe driver van taylor made is nu al de meest gespeelde driver op de pga tour. De driver levert kracht, controle en vergevensgezindheid. De loft en de stand van het clubhoofd is makkelijk aan te passen zodat u nog verder gaat slaan. Unieke aanbeiding.

actie golfen bij strand zee en duin Nu: € 85,-

Actie golfbaan Ooghduyne golfen bij Strand, Zee en Duinen.Golfbaan Ooghduyne is een aantrekkelijke golfbaan dicht bij de duinen, het strand en de zee. Een ideale omgeving om met het gehele gezin een dagje-golf te combineren met de geneugten, die de omgeving biedt. Voor de beginnende of de jeugdige golfer is er de Family par 3 baan, waar een ieder zonder…

99 holes spelen golfclub ooghduyne Nu: € 200,-

99 Holes Spelen Golfclub Ooghduyne. Golfbaan Ooghduyne heeft een speciale actie voor onze leden. 99 Holes spelen voor maar 200 euro.

greenfee korting golfbaan ooghduyne Nu: € 20,-

Speciaal voor onze leden Greenfee Korting op golfbaan Ooghduyne. Gedurende de maanden juli, augustus en september kunt u met korting spelen op Golfbaan Ooghduyne in Den Helder. 9 holes kost 20 euro en 18 holes 35 euro. Vraag nu de kortingsbon aan via de website. U hoeft alleen de golfbon in te leveren bij de receptie van de golfbaan en u kunt gebruik maken…

titleist 910 d2 golf driver Nu: € 299,-

Titleist 910 D2 golf driver. Deze super golf driver van Titleist zorgt voor meer gevoel en maximaal lengte. De D2 heeft een 460 cc clubhoofd en heeft een aldila shaft. Ook kunt u de loft en lie aanpassen op deze golf driver van Titleist. Bestel hem snel.

callaway x 22 tour ijzers steel shaft Nu: € 409,-

Callaway X-22 Tour ijzers Steel Shaft. Dee tour versie van Callaway zijn de meest vergevensgezind. Deze club is bedoeld voor de lagere handicap en heeft ook een kleiner blad. U krijgt extra meer gevoel bij het raken van de bal. Veel tour spelers spelen al met de Callaway x-22 golfclubs.

gratis golf statistieken software Nu: € 0,-

Gratis golf statistieken software. Waarom betalen voor golf statistieken en score tracking. Hier een gratis golf statistieken programma waar alle golfbanen van Nederland in staan. U hoeft zich alleen maar gratis aan te melden en een golf profiel aan te maken. Check it Out!!

golfreis cabo de gata zuid spanje Nu: € 795,-

5- of 8 daagse golfreis Cabo de Gata Zuid-Spanje. Verblijf in een luxe hotel in Las Negras op basis van een 2 pers.kamer. Het is mogelijk om een 1 pers.kamer of een juniorsuite te boeken met toeslag. Vraag om meer informatie. Het hotel is in het dorp gelegen op 100 meter van het strand en bevat een spa, binnen- en buiten zwembad, fitness, restaurant, bar en…

golfset mizuno jpx 800 steel shaft Nu: € 599,-

Golfset Mizuno JPX-800 Steel Shaft. Deze mizuno golfset is voor de mid en lage handicapper. De golfset bestaat uit 7 ijzers 4 tot pw en heeft een steel shaft. Door de nieuwe cavity back slaat u de golfbal nog makkelijker weg met meer gevoel.

taylor made burner superfast 20 driver Nu: € 249,-

Taylor Made Burner Superfast 2.0 driver 9.5 graden. Dit is de opvolger van de super fast driver van Taylormade. Hij is licht en heeft een wit clubhoofd. Deze golf driver is nu al nummer een op de tour. Nog meer lengte van de afslag bestel nu deze driver met waanzinnige korting.

golflabels goedgemerkt Nu: € 10,-

Goedgemerkt Golflabels.Deze labels zijn gemaakt om uw golfclubs te merken. Een pakje van 20, genoeg voor een set clubs, uw paraplu, uw regenpak en ook voor in uw schoenen. Waterproof en met hoge kleefkracht, moeilijk te verwijderen. Gemakkelijk onder je grip te plakken op uw club. Zet uw naam, uw naam en telefoonummer of email adres, uw naam en NGF of…

mizuno mx 700 hot metal titanium driver Nu: € 149,-

Mizuno MX-700 Hot Metal Titanium Driver. De in 2010 nieuwe MP-700 Hot Metal Titanium driver van Mizuno met de \"Hot Metal\" Titanium CORtech technologie zorgt voor vuurwerk op de tee. Veel vergevingsgezindheid, gecombineerd met innovatieve materialen, brengt deze driver tot enorme swingsnelheden wat deze serie van het Japanse allround sportmerk…

golfset cobra s2 graphite regular 5 sw Nu: € 409,-

mGolfset Cobra S2 graphite regular 5-SW. Deze aanbieding wordt u aangeboden door golfsuper.nl. Met deze golf set krijgt men nog meer lengte en gevoel met de bal. Cobra S2 graphite golf set is geschikt voor alle golfers.

harbour golf scheveningen arrangement Nu: € 29,-

Harbour Golf Scheveningen Arrangement. Het Harbour Golf Scheveningen Arrangment voor 2 personen: * Ontvangst met koffie/thee en mini donut of brownie * Speluitleg 9-holes golfbaan * Greenfee 9-holes golfbaan * Gebruik van golfclubs en almost golfballen * Gratis parkeren bij Harbour Golf Scheveningen Het bovenstaande arrangement is te boeken…

golf driver z star srixon Nu: € 360,-

Golf Driver Z Star Srixon. Wilt u verder en rechter slaan vanaf de afslagplaats dan is deze nieuwe golf driver een aanrader. U kunt zelf uw loft en hoek aanpassen. De driver is leverbaar in 9.5 en 10.5 graden graphite shaft.

bedrukken logo golfballen Nu: € 15,-

Bedrukken Logo Golfballen. Via golftycoon krijgt u 5 % korting op het bedrukken van uw bedrijf logo golfballen. U kunt kiezen uit srixon golf ballen en nassau golf ballen. Vraag vrijblijvend een offerte aan via de website.

golfreis marina club lagos portugal Nu: € 985,-

Golfreis Hotel Marina Club Lagos. Deze zeer luxe Hotel ligt in de mooie haven van Lagos in Portugal. De appartementen zijn modern ingericht en voorzien van alle luxe. Vanuit het hotel heeft men zicht op de zee en de haven van Lagos. Binnen 5 minuten lopen bent u in het centrum en op het strand. U verblijft 7 nachten op een 1 persoonskamer op basis van…

golflessen voor gevorderden gopro Nu: € 14,-

Golflessen voor Gevorderden (GoPro). Golfinstructie via 36 gerichte golf filmpjes vol met handige tips. Ook komen de speciale slagen aan bod zoals fade, draw, backspin, lob etc. De instructie wordt gegeven door Bryan Seton een van de beste professionals van Nederland. Wilt u meer halen uit uw spel dan is deze DVD zeker een aanrader.

onbeperkt golfen ooghduyne Nu: € 85,-

Onbeperkt golfen Ooghduyne. Voor maar 85 euro per maand kunt u onbeperkt golfen op de mooie 9 holes golfbaan van golfclub Ooghduyne. Voor meer informatie stuur een e mail

hole in one gastronomisch arrangement Nu: € 147,-

Hole in one Gastronomisch Golfarrangement. Hotel Gastronomique De Echoput biedt u een uniek golfarrangement aan in samenwerking met de Golf en Country Edda Huzid. Een heerlijk weekend golfen, waarna u uitrust in De Echoput, het prachtige designhotel in de bossen van het kroondomein. Daar kunt u genieten van de rust, gebruik maken van alle faciliteiten en…

golf headcover donald duck Nu: € 35,-

Golf Headcover Donald Duck. Deze leuke disney golf headcover maakt u medespeler alleen maar vrolijk. Bent u een echte disney fan dan kunt u deze aanbieding niet missen.

lake balls golfballen klasse a Nu: € 50,-

lake balls golfballen klasse A 50 stuks. Deze aanbieding wordt u aangeboden door lakeballs. Dit zijn A klasse lake balls golfballen en komen verpakt in een kartonnen doos. Het is een mix van verschillende merken.

golfbal hengel pride spider Nu: € 24,-

Golfbal Hengel Pride Spider. Black widow bekent van de golf spikes komt met een nieuwe golfbal hengel pride spider. Deze golf hengel buigt niet en is 12 ft en komt met een headcover. Slaat u veel golfballen in het water dan is deze hengel zeker de moeite waard.

golfboek golfen langs de wijnroute Nu: € 5,-

Golfboek Golfen langs de Wijnroute. Dit boek is een handige gids als u van het golfen houd en een wijntje drinken. In dit golfboek staan de verschillende wijngaarden, caves en golfbanen beschreven in de Elzas. Gaat u golfen in de Elzas dan is dit zeker een aanrader.

colin montgomerie auto put returner Nu: € 25,-

Colin Montgomerie Auto Golf Put Returner. Met trots presenteren wij de nieuwe golf lijn van de bekende Ryder Cup Captain. Elke maand zal er een nieuwe aanbieding staan op de website. De auto golf put returner is ideaal voor op kantoor of thuis. De golfbal komt vanzelf terug.

golfballen srixon distance Nu: € 13,-

Deze actie wordt u aangeboden door golftycoon.nl. Golfballen Srixon Distance 2-piece ball premium distance zijn perfect als u meer lengte wilt. De golfbal heeft een uniek 420 dimple pattern en geeft extra meer spin en gevoel met de korte slagen zoals putten en chippen. De golfballen worden per dozijn verstuurd. Best verkochte golfbal in de UK in 2010.

nitro blaster golfballen Nu: € 12,-

De nitro golfballen zijn weer terug in Nederland. Via Mijngolfvereniging hebben wij een speciale introductie actie. De Nitro golfballen staan bekend om de lange afstanden en hoge balvlucht. De golfbal is een two piece en solid core. De golfbal heeft een uniek dimple design voor minder invloed in de wind. Per dozijn leverbaar op=op

golf trolley Nu: € 199,-

Clic Gear Golf Trolley 3.0. De clic gear trolley 3.0 is de opvolger van de populaire 2.0. De nieuwe versie heeft nog meer extra\'s. De golf trolley is een van de bekendste en kleinst opvouwbare driewiel trolleys in de wereld. Opgevouwen is deze maar liefst 61 centimeter groot. Zoekt u een golf trolley dan is deze aanbieding zeker de moeite waard.

MyGolf login

Golf nieuwsbrief:

Meldt u ook aan voor de laatste
nieuwtjes en de beste aanbiedingen
van MijnGolfvereniging.nl

Achternaam